U bent hier

Belasting

PH-Administratie
Voor u als ondernemer is net als bij partuculiere belastingplichtigen de fiscale regelgeving de laatste
jaren steeds complexer geworden. De aangifte inkomstenbelasting kennen we maar tegenwoordig
zijn er veel verschillende toeslagen waar u eventueel recht op heeft. Om dit alles zo 
overzichtelijk mogelijk te houden brengt dit een administratieve last met zich mee. 

PH-Administratieve Dienstverlening helpt u hier graag bij vanuit ons kantoor in Landgraaf of gewoon bij u op lokatie.

Fiscale verplichtingen en een overzichtelijke financiële huishouding
PH-Administratieve Dienstverlening helpt u als 1 van de bijna 800.000 ZZP’ers graag met 
het voeren van een goede en overzichtelijke financiële huishouding. We ondersteunen u graag 
bij het afhandelen van uw fiscale verplichtingen.

Ondersteuning bij uw administratieve taken
Samengevat betekend dit dat PH-Administratieve Dienstverlening u kan ondersteunen bij de 
volgende administratieve handelingen:

  • Aanmaken administratie
  • ​Gegevens boeken of begeleiden bij zelf inbrengen
  • Controle financiële administratie 
  • Aangifte omzetbelasting
  • Opstellen jaarrekening
  • Aangifte inkomstenbelasting

Contact gegevens

P.H. Administratieve Dienstverlening
Peter Hikspoors
Mathieu Kesselserf 10
6416 EA Heerlen
Tel. : +31 (0) 653 15 36 23
E-Mail :info@ph-administratie.nl
Website: www.ph-administratie.nl

 

 

Informatie

Disclaimer
Privacy
BTW nummer NL001477361B02
KVK nummer 14096943

Hosted by Ten Software Development